Apa yang kau rasa?

Posted: May 22, 2010 in seMuA SaMa SaJe

How do you feel when people nag a lot?

Hate it..

Apakah perasaan anda biLa kena bebeL?

Benci..

DSC_0733

Do whatever you want

Buat apa saya yang ingin dilakukan

Don’t Ever Take Away My Freedom

Jangan sekat kebebasan kami
DSC_0761

Do what is right…

Buat apa yang betul…

Everybody’s different nobody’s perfect

Setiap individu berbeza tiada yang sempurna
DSC_0784

ohh, what a  mess

buntu…

how to overcome laziness..

macammana nak hilangkan kemaLasan ini..
DSC_0801

no more excuses and all will be fine

jangan banyak alasan dan semua akan ok

‘sani’

~ouT~

Advertisements
Comments
  1. azurachan says:

    Rasa Mellow…
    How to overcome the laziness?
    Don’t! It’s the best moment to sooth ur mind. haha!

    Re: Ahakz. Keciwa juga dgn The Lovely Bones. Harap2 The Time Traveler’s Wife dapat meng-obatinya.

  2. masa kena bebel kita tak suka, tapi bila si pembebel dah tiada selamanya, bebelan itulah yg paling kita rindu.

    p/s gambaq di laut masih lagi menggunakan e-500

  3. cik bedah says:

    setuju dgn abg ouled…. heheheh
    ape la yg d bebel dek awek nye tu ye…

  4. FarEast says:

    pic 1st tu sweet sebenarnya … nampak lelaki tu mcm malas muka dia tp dia bg sepenuh perhatian apa si perempuan bercakap 😉

  5. shot ko sempoi2

    huhu

  6. ::: pegi umrah, insya-Allah mmg menenangkan.. [hehe]
    ::: yg membebel pon bertukar memuji Allah & Rasulullah,
    ::: bebas bersolat & merenung Kaabah 24jam bersama pahala,
    ::: setiap individu tiada perbezaan, kiri kanan hulurkan
    ::: salam sambil tersenyum, dari malas menjadi rajin
    ::: beribadat tanpa alasan penat, demiNya & Rasululllah
    ::: yg dikasihi.. perfecto! semuanya dijamin akan ok.

    ~ ReActivate 🙂

  7. Azham Ariff says:

    Menarik blog saudara ni… saya baru je melawat…
    Bagi saya…Kejayaan yang datang bukan untuk diri sendiri… tetapi untuk di kongsi bersama…
    Mari berkongsi ilmu…
    http://azham.smskb.edu.my/?p=1839

  8. Really awesome read. Truely!

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s