berehat seketika

HeLLo…
berehat seketika seteLah terbang tinggi…
jauh dari kebisingan kota…
pancaroba..
macam-macam…
kes bunuh sana sini…
perang sana sini…
buang bayi sana sini…
parti sana sini..
konsert sana sini…
ragut sana sini..
bising sana sini…
bebeL sana sini..
memang La jodoh pertemuan ajaL maut di tangan yg ESA…
hidup bermasyarakat…

maka, tutup mata lelap seketika…
lupakan kebingitan segaLa…
cuma, biLa ceLik semuLa…
semua timbuL kembaLi..
rasa nak cekik
semua pembuat angkara…
hang ingat hang B**i ka ceq takLeh sentuh hang?

DSC_0754
DSC_0666
DSC_0667
DSC_0672
DSC_0680
DSC_0686
DSC_0694
DSC_0702
DSC_0692
DSC_0705

eND

‘sani’
~ouT-

Foto candid kat Taman KLCC

:kemungkinan burung ni adaLah Burung Tiong Gembala Kerbau atau juga dikenali sebagai Gembala Kerbau, nama saintifiknya Acridotheses tristis..

..jika siLap betuLkan ya…

Advertisements

Embun pun takkan mampu

“Embun pun takkan mampu menyubur

sekuntum bunga yang layu pada musim luruh

Yang dulunya mekar di sinar suria
Bila sudah kering pasti akan gugu
r”

~ antara bait2 korus lirik lagu Kebahagiaan Dalam Perpisahan

Best Lagu ni..bukan sebab Lagu ni dari juara AF..sebab tak nonton AF Langsung..

Tau pun 3-4 ari pas final tu.. cumanya Lirik n Melodi nya bagus…

metafora dalam korus ni amat sesuai untuk

keadaan sekarang ni.. Rasa boring sepi sayu malas risau serba salah.. semua ada…

pakej.. lengkap semuanya

bercampur baur pada saat jam 333 pagi ya amat ini… adat manusia yg tak sempurna

mana ini… hmm ntah la..

—————————–

Tengok mamat ni happy bangga jalan kat bumi kL ini sambiL diperhatikan kawan dia –

DSC_0657

Perasaan takut respek adalah biasa.. Amarah dan Sabar pun sifat manusia biasa walau

ada kontranya disitu  –
DSC_0644

Kalau plan A tak jadi kena ada pLan B. Perancangan mesti betul, tepat.

Gagal merancang, adalah merancang untuk gagal –

DSC_0633

Sepi sunyi gelap sempit macam ni, merdeka… –
DSC_0632

Senyum seindah suria yang membawa cahaya… Seikhlas senyuman… –
DSC_0782

-sani-‘

mungkin magisnya sudah hilang

maafkan aku dan aku maafkan kau

namun  maaf itu tiada erti kalau tak berubah

Apa yang kau rasa?

How do you feel when people nag a lot?

Hate it..

Apakah perasaan anda biLa kena bebeL?

Benci..

DSC_0733

Do whatever you want

Buat apa saya yang ingin dilakukan

Don’t Ever Take Away My Freedom

Jangan sekat kebebasan kami
DSC_0761

Do what is right…

Buat apa yang betul…

Everybody’s different nobody’s perfect

Setiap individu berbeza tiada yang sempurna
DSC_0784

ohh, what a  mess

buntu…

how to overcome laziness..

macammana nak hilangkan kemaLasan ini..
DSC_0801

no more excuses and all will be fine

jangan banyak alasan dan semua akan ok

‘sani’

~ouT~