Happy

Posted: January 18, 2010 in seMuA SaMa SaJe

Happy…

Happy begitu subjektif pada individu itu sendiri

Kadang-kadang bile kite happy ada yg tak suka kita happy…

DSC_0128ok

Tapi seronok je tgk org Lain hepi…

Life is great…

Tgk makcik ni hepi jer..
hampir semua peniaga kat pasar Chor Kit ni
happy mesra n ceria2 sahaja….
cuma muka ketat siket biLe tawar menawar eheheh…

‘sani’
~ouT..

Advertisements
Comments
  1. en_me says:

    sebab rege minyak dah naik ghitewww.. uhuhu

  2. zara7696 says:

    muka ketat bile tawar menawar? biasa la tue! hehehe. sani, mana gambar wedding?

  3. FarEast says:

    aku happy juga! 😉 hehehe …

    psl tiket zoo tu, ada apa2 plan dgn photographer lain?

  4. azurachan says:

    Mesti you tengah happy update blog ni.
    Sebab tu buat entry Happy. Hehe
    Happy Meals~

  5. maya amir says:

    saya x happy nih.. sbb sakit tekak..tapi tgk gmbr makcik ni, saya jadik happy:)

  6. cak says:

    “lbh baek cinta drp benci..lbh baek setia dr iri hati..janji kitaaaa…hepi” sila nyanyi dgn suara kepit.

    weh korang ada plan ke zoo melaka ke???

  7. yaR-t says:

    HappY tuh bEst! 🙂

  8. jeff says:

    >> happy bila kawan happpy…:D
    >> teruskan mencari kebahagiaan…

  9. Kemain suke ye mak cik tu….bergaya dengan sayur pun jadi la mana sempat je tu…sayur pun saur lahh…hehehe

  10. jeff says:

    >> itu citarasa mat salleh la…
    >> kalau saya tak sanggup wo nak bercuti di kl…
    >> pening dan berserabut kepala…
    >> baik cari tempat yg slow pace dan aman….

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s