siTuaSi

Posted: June 22, 2009 in seMuA SaMa SaJe

yeaH
siTuaSi sesuaTu yang BaRu..

siTuasi – BunkFaCe

Diskriminasi menjatuhkan aku
Reputasi kini menjadi bisu
dan aku , ku layu
disitu

Mengharapkan sesuatu yang baru
itulah impian aku

C/O
Dan bila kau menghilang
Musnah la, musnah impian

tuk menggapai bintang
terangi hidup ku
Ku mahu kau tahu
engkaulah, destinasiku
dalam ingatanku .. oh oh oh…

Kerana diri ini tak daya lagi
menempuh hidup yang ku temui

dan aku , ku tunggu .. oh oh oh
disitu

Mengharapkan sesuatu yang baru
itulah impian aku

uhuu
persembahan ResHMoNu N NiTa
DSC_0465a

DSC_0240a

DSC_0320a

campur1

THeN wakTu MaKaN ahha.cipuT Je..

campur2a

daa..
‘saNi`
~ouT_

Comments
  1. ecah says:

    lighting best… tioman? menarik…huhu..bila?

  2. cak says:

    err…so apa situasi ko skrg ini???

    cantik pic2 reshmonu itu.

  3. mira says:

    salam sani..aduhai sani … cun woo piccas artis nih..clear picture gitew..leh ko aja den plak yo…hehehehe

    alahai mmg ciput sangat makan ko tuh..cukup ke..macam tak cukup jek..nampak cantik tapi cikit..baik makan kat kedai mamak..

    re : makan utk idup..idup utk mkn..aku setuju betol tuh..mkn utk sihat..sihat utk mkn..tp kena jg jaga mkn klu x nanti tido kat hospital..kan kan kan

  4. nadira says:

    Salam en sani, hehe walaupun ciput je gidangan tu tapi menyelerakan juga, nampak best tu.

  5. nur says:

    tiba2 rasa lapar lak..aduyai..
    minat reshmonu
    picta kewl..color cantek sngt..:)

  6. nice sani, gamba sharp! and i luv the background! kaler pink purple tu!

  7. cak says:

    so kiranya situasi ko masa shot situasi tu tak menentu la situasinya..sekarang situasi ko dah menentu la situasinya….mcm tu ke situasinya..??

    where am i heading to..somewhere only i know.

  8. FarEast says:

    hehe … dah shoot live performance! cayalah … output dah terbaik 😉

  9. haniframli says:

    aku igt de la muke bunkface tu hehe..
    ke reshmonu nyanyi lagu tu??
    haha
    lawa la beb

  10. Azrul says:

    gambar concert tu mmng salute abes….best…!!!

  11. marsolos says:

    salam.. perrgghhh.. dasyat2 gambo kat blog bro ni.. saya ajo tutorial tu sekadar suka2 je.. tunggu modal nak sambar DSLR jekk, bole mintak bro ajo plak.. eheh.. anyway, thanks for visiting my blog and for your comment.. rajin2 nanti singgah la lagik..

  12. Drimba says:

    Nilai berjaidiri tinggi…………..

  13. cak says:

    weh..mana ebenskep ko. aku dah update..haha.

    mari2.

  14. aku dah berpindah balik ke fotopages..huhu

  15. FarEast says:

    sudah update 🙂

  16. salam bro…
    baru arini masuk sini…
    waa clear2 ekk gmbr sini….
    santekkkk

  17. rahami says:

    woooo makan sedap..
    lepas enjoy tgk artis.

Leave a Reply

