KeLiBaT…

Posted: March 3, 2009 in seMuA SaMa SaJe

ade budak..ade budak masuk rumah ke rumah kat FLaT nie cari besi cari ape saje yg diorg LeH kuTip untuk juaL..seRaM sey..BeRaNi budak ini…

keLibato1

keLibato2</a

saNi
-ouT-

Advertisements
Comments
  1. kyoto says:

    cAm pelik jer..buDak tu…
    ee.. sEram la Plak
    🙂

  2. a'ah says:

    hm…tak takot..hehe

  3. a'ah says:

    jd gudboy ble dah besar k adik..:)

  4. mEIz NiNIe says:

    nak cari sesuap nasi bang..;)
    ape pun jadi janji bleh isi perut wat rezeki…

    dari dia abeskan masa bawah jambatan2 jadi doktor x bertauliah..
    baek dia begini..syukur kecik2 da pandai cari rezeki..;p

  5. FarEast says:

    ye ke anak org tu? ke anak ‘penunggu’ …. hahahhahahahaha

  6. baning says:

    Masa budak budak mmg tak takut apa

  7. asal rezeki halal ape salahnye…
    sekurang2 nye die xjd peminta sedekah…
    aku doakan agar bdk ni membesar menjadi manusia yang bergune…

  8. sis says:

    salam bro,
    mula2 mmg seram.tapi bila tgk wajah and guni yg dia bawak buat rasa sedih plak.anak sapa la agaknya nie kan.nape la die sorang2 kat situ

  9. lilin says:

    rencah kehidupan… memang memeritkan!

  10. Liyana @ Dewi Cinta Lestari says:

    pics ni mmg superb…its like looking at it but u can see extra dimentional space inside it..whoa!! keep up d good work, encik sonny =)

  11. bayan says:

    Sangat terkesan melihat wajah budak di dalam gambar ini. Ada rasa pilu.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s