TeaTeR KoMPiLaSi

Posted: January 29, 2009 in sHoW

hmm LasT NiTe gi stoR TeaTeR DBP tgk teater kompiLaSi yang agak kompLikasi…BeST..

Projek KoKEN – Teater Kompilasi Vol 1

Tag Line : 4 Kes – 1 Motif

Tarikh : 28 JAN – 1 FEB 2009
Masa : 8.30 malam (28 Jan – 31 Jan)
3 petang dan 8.30 malam (1 Feb)

Tempat : Stor Dewan Bahasa dan Pustaka,
Kuala Lumpur

Tiket : Melalui sumbangan minimum RM 20.00.

KONSEP

Teater Kompilasi Vol. 1 adalah sebuah kerja kolaborasi 4 orang pengarah. Dengan menggunakan tag line 4 kes satu motif, teater ini akan dibahagikan kepada 4 cerita yang dihasilkan melalui proses devised di antara pengarah dengan pelakon dan proses ini diikatkan dengan satu tema iaitu Kuasa. Ke empat-empat cerita ini akan dipersembahkan selama 30 minit setiap satu secara berterusan selama 2 jam.

TEMA

Tema bagi projek ini adalah Kuasa. Melalui tema ini ke empat-empat pengarah bersama pelakon akan menjelajahi isu-isu berkaitan dengannya seperti penindasan, dendam, cinta, pembunuhan dan sebagainya.

shoot daLam keadaan Low LighT..ok kot..kan..iso tinggi so…baru ngerti ape itu BisiNG (NoiSe) ehehhe
New Folder
PENGARAH ARTISTIK/PENERBIT
Nam Ron

TAJUK KARYA DAN PENGARAH

1. Teruk
Arahan : Zahiril Adzim

2. Pokok Kelapa Sayang
Arahan : Khairunazwan Rodzy

3. Tambat Kaki
Arahan : Khairil Ridzuan

4. Stabil
Arahan : Fareed Ayam

PELAKON
Dina
Sherry
Ke’en
Ayam
amerul
bob
Wan

sebarang pertanyaan hubungi 0129110557 (sherry)
blog : http://rumahanakteater.blogspot.com
email : rumahanakteater@hotmail.com

DSC_0829


~saNi
..out..

Advertisements
Comments
  1. kamal says:

    ko minat teater gak ke?

  2. cak says:

    kecoh..tak ajak. ada lg tak??

  3. insansani says:

    ade ade

  4. Nam Ron says:

    Aku nak mintak maap pada ko dan sapa-sapa yang singgah stor pada 1st nite show. Pementasannya masih agak “kurang” kerana kesuntukan masa. Hari ni dan hari berikutnya segala-galanya sudah sempurna dan korang pasti tak akan kecewa jika datang menonton. TQ

  5. saNi says:

    ok MR NaMRON semuanye BeRjaLaN LaNCaR seperti mana yg dirancangkan…

  6. rajen ko g tgk teater…
    hehehe…
    aku xpenah lg g tgk bende2 camni…

  7. asrulkamarudin says:

    wow mrsani dh beralih ke wordpress 🙂

  8. saupix ahmad says:

    salam ziarah,

    thx much singgah blog aku..

    aku nih pun peminat teater…tapi kat penang jarang ada..

    apapun pikture hang sempoi.. 😉

  9. c-no says:

    Mr. Sani thanx singgah FP eh. Takper noise dlm situasi pentas boeh diterima. Moment yg penting, cam ko captured tuh. So ko official phgphr utk teater nih?

  10. saNi says:

    NoP BuKaN op utk teater nie..hope dapat jadi op utk ape2 event..best..

  11. littlestars says:

    bila sudah buka blog… hehehehehe…
    perghhhh gambar semakin menakjubkan wooooo….
    aku tak pernah ambik gambar teater tapi aku yakin ia susah…
    degan flash tak ada… hehehehehe

  12. saNi says:

    betuL tu..daLam ratusan shoot..kurang 10% yg menjadi..ehehheh thanks wat LawaTaN ke umah baRu kawe uhuhuhu

  13. fareezkario says:

    teater..aku minta teater ni..bl nak outing ni??tangan da kebas ni..hehe

  14. haniframli says:

    wahahah
    sonok eyhh g tgk teater
    if aku yg msti da membute dlm hall 2
    wahaha

    tgn aku pm da kbas gk ney

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s