kL~kL

Posted: January 29, 2009 in seMuA SaMa SaJe

aRiTu keje macam Biasa tapi maLas, bosan, LapaR…pada tengaharinye ade jamuan tbc,tapi bukan rezki mungkin…haRi tu jugak gerhana matahari…jadi suasana LuaR keLam sedikit seketika..tidak mampu meLihaT gerhana sebab takde kertas turas tu..if tgk direct..buta nanti..hmm masih bosan waLau ada kerja n siap dah kerja..ehehha pasti..amanah tu..then caLL cak – ajak kuar skaLi ngan din..dia kata kat kL mana nak cari tempat best sunset..hmm cadang2 bukit ampang mungkin…tapi tak tau La kan..juz pergi n snap-snap..then g MeNaRa tinjau puLak tgk kL by nite..picha2 ni ade yg din snap gak..

DSC_0653

DSC_0662

DSC_0689

DSC_0753

DSC_0746

DSC_0741

DSC_0697

DSC_0728

DSC_0749

DSC_0755

~mr sani
..out..

Advertisements
Comments
  1. yEmz says:

    nice bro

    huhu

  2. saNi says:

    tenkiu tenkiu

  3. a'ah says:

    cantik..keep it up uncle sani..:)

  4. Sonny,

    Pak Cik cemburulah tengok foto-foto ni.

    Tapi cemburu yang positiflah, bukan negatif.

    Teruskan! Pak Cik tumpang bangga kerana mengenali anak seni seperti mamat ni.

  5. lilin says:

    cantik sungguh pic malam di kl ni… harap dpt snap macam ni suatu masa.

  6. mEIz NiNIe says:

    cantiknyer..;p
    meanara tinjau tu kat mna wak??

  7. kyoto says:

    keep it up bro..:)

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s